Premiere! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Roel Hollander - WaarBenJij.nu Premiere! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Roel Hollander - WaarBenJij.nu

Premiere!

Door: Roel Hollander

Blijf op de hoogte en volg Roel

24 December 2009 | Australië, Sydney

Hi up there,

ja mensen, er komt een verslag. Maar niet nu. Misschien denken jullie dat ik vakantie heb, maar dat is niet zo. Drukdrukdruk. Kijk http://picasaweb.google.com/roelhollander/ hier voor foto's!!!

ennuismijninternettijdop

lata

• 23 December 2009 - 13:56

Dré:

Hey kerel, mooie foto's!!! Geen vette jetlag gehad? Ik verheug me al weer op de volgende plaatjes. Geniet maar doe voorzichtig, let goed op je vitale spullen voor terugkeer :) Greetzzz!

• 23 December 2009 - 19:41

Ilona:

Hee Roel,

leuk om wat van je reis te zien! ik zie dat de temperatuur daar ook goed is! (A) hihi.
    alvast fijne feestdagen! en een gelukkig nieuw jaar!

liefs.

• 23 December 2009 - 20:48

Bert:

Ben jaloers op je... zeker met dit takkeweer hier (ja, die "n" laat ik bewust weg haha). Maak er wat moois van daar aan de onderkant van de grote kluit, ik kijk al uit naar je volgende plaatjes! En een fijne kerst uiteraard! Groetjes, Bert, Esther, Alanya en een vette poot van Dora.

• 26 December 2009 - 13:01

Opa En Oma Hollander:

hoi Roel.
    leuk wat van je te horen.
    geniet maar doe voorzichtig.
    fijne feest dagen en alle goeds voor 2010.
    groeten van opa en oma hollander

• 27 December 2009 - 18:00

Karin:

impressive verhaal haha!

maar ziet er vooral vet leuk uit en lekker waaarrrmmm

Hey een noflik uuteinde don mar enne de heu

• 29 December 2009 - 18:04

Opa En Oma Hollander:

Wij lezen dat je het erg druk hebt. wat doe je voor werk??Opa zegt dat je moet zorgen dat je rijk terug komt. Dat moet daar mogelijk zijn. Als je thuis komt kan je van de rijkdom op vakantie gaan. Veel groeten uit zevenaar van de Hollanders

• 29 December 2009 - 20:53

Marlies:

Hoi Roeltje!!!

Ik hoop dat je 't een beetje leuk hebt daar "Down Under"! Wij missen je hier hoor, misschien Evert stiekem nog wel meer dan Marlinda :P. Ik hoorde dat je ook gesurft had, SUPERCOOL?!

Naja,

Dikke kus, Marlies!