Bijna zover! - Reisverslag uit Beetsterzwaag, Nederland van Roel Hollander - WaarBenJij.nu Bijna zover! - Reisverslag uit Beetsterzwaag, Nederland van Roel Hollander - WaarBenJij.nu

Bijna zover!

Blijf op de hoogte en volg Roel

15 September 2012 | Nederland, Beetsterzwaag

Lieve lezertjes,

Maandag 17 september vlieg ik naar Mozambique! Ik zal daar voor Vitens Evides International onderzoek gaan doen naar de samenwerking met het Mozambikaanse waterbedrijf FIPAG. Ik zal twee en een halve maand bezig zijn met het onderzoek, waarna ik nog ruim anderhalve maand de tijd heb om rond te reizen. Dit wil ik door Zimbabwe, Botswana en Zuid-Afrika gaan doen!
Hopelijk deze keer iets meer reisverhalen, dat was vorige keer niet zo'n succes... Alle foto's zullen op picasa zijn te vinden!! picasweb.google.com/roelhollander

Iedereen in Nederland veel succes en sterkte met het weer en het werk en ik zie jullie volgend jaar weer!

Roel

• 15 September 2012 - 09:40

Rieke Hollander:

Goede reis, en kom gezond weer terug!

• 15 September 2012 - 11:47

Ria Everaars:

Fijn dat we weer mee mogen genieten van je reis. We spreken je vanavond nog wel.
    Heel veel plezier en succes!

• 19 September 2012 - 23:10

Rieke Hollander:

Vanuit het verre Beetsterzwaag wensen we je morgen een mooie verjaardag, met een drankje op het rustige groene grasveld van de campus, met uitzicht over de baai van Maputo (volgens Google Earth moet dat lukken). Het zou 27 graden worden, dus aangenaam koel. We denken aan je; maak er een mooie dag van!
    H en R.

• 21 September 2012 - 09:18

Cilia Heinst:

Hallo Roel,

Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Veel succes daar en we kijken uit naar je reisverhalen.

Dré en Cilia

• 07 Oktober 2012 - 16:36

Hollander:

Hallo Roel.

Bedankt voor de verhalen van je werk daar.
    Wij genieten van alles wat je over dit land vertelt
    Zorg dat je weer gezond terug komt.
    Wij wensen jou nog veel succes..
    Groeten van opa en oma Hollander uit Zevenaar